Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy:

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni licząc od dnia odebrania przez Ciebie przesyłki.

W celu realizacji zwrotu wyślij do nasz formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony. Otrzymasz od nas potwierdzenie wraz z nadanym numerem zwrotu.

Zapakuj zwracany produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Wrzuć do paczki z produktem kartkę z numerem zwrotu, który nadaliśmy. Odeślij na adres podany w mailu zwrotnym.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi jeśli:

  • Przedmiotem świadczenia jest przedmiot dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Przedmiotem świadczenia jest przedmiot, którego używanie wymaga zdjęcia blokady, usunięcia zabezpieczeń, jeżeli zostały one usunięte.
  • Przedmioty pochodzą z wyprzedaży.

 

Pamiętaj, że podczas zwrotu towaru musisz pokryć koszty transportu.

 

Reklamacje:

 

  1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze sprawdź w jego obecności, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody.
  2. W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu prosimy pamiętać o tym, że przesyłkę uszkodzona można włożyć ponownie do okienka paczkomatu i należy wówczas postępować zgodnie z komunikatem wyświetlonym na ekranie.
  3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami drogą mailową.

 

W związku z reklamacją możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi niezwłocznie jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Towary niepodlegające reklamacji i zwrotom

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi.